Looking For Anything Specific?

קובי פינקלר - אחרי שהביע צער על שהטיל לא פגע בערבים: ערוץ 20 נפרד מקובי ... / קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות.

קובי פינקלר - אחרי שהביע צער על שהטיל לא פגע בערבים: ערוץ 20 נפרד מקובי ... / קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות.. מיטל פומברג 14 views1 year ago. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור:

כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. דבריו של פינקלר עוררו, כאמור, סערה ומתקפה חריפה על ערוץ 20. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית.

קובי פינקלר - ויקיפדיה
קובי פינקלר - ויקיפדיה from upload.wikimedia.org
פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. Iystours 61 views2 year ago. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. הנהלת ערוץ 20, רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה.

לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי דבריו של פינקלר עוררו, כאמור, סערה ומתקפה חריפה על ערוץ 20. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. 08:44 13.5.21 קובי עוזיאלי בחדרי חרדים. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! כל הכתבות של קובי פינקלר. חבל שלא היו שם המוני הרוגים.

דבריו של הכתב הצבאי קובי פינקלר נאמרו במהלך סיקור הירי על הצפון בערוץ 20 התבטאות מזעזעת של כתב ערוץ 20: מיטל פומברג 14 views1 year ago. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים!

פלפלים צהובים בערבה - ערוץ 7
פלפלים צהובים בערבה - ערוץ 7 from a7.org
קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. לצערי הרב היא לא הביאה להמון התבטאות חמורה נרשמה הלילה (חמישי) בזמן שהפרשן הצבאי של ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח על נפילת רקטה ביישוב. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. כל הכתבות של קובי פינקלר. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון.

כל הכתבות של קובי פינקלר.

כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. הודעה זדונית מתחזה לדואר ישראל כדי לגנוב אתכם. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. כל הכתבות של קובי פינקלר. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים.

כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. כל הכתבות של קובי פינקלר. דבריו של הכתב הצבאי קובי פינקלר נאמרו במהלך סיקור הירי על הצפון בערוץ 20 התבטאות מזעזעת של כתב ערוץ 20:

השרון הפורח - עמק חפר שלא הכרתם | ערוץ 20
השרון הפורח - עמק חפר שלא הכרתם | ערוץ 20 from www.20il.co.il
— קובי (@kobifin53) may 19, 2021. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים.

לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר.

הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. 12:05 10.5.21 יענקי פרבר בחדרי חרדים. Iystours 61 views2 year ago. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון.

Post a Comment

0 Comments